31 millió forintot ér ez a 31 éves VW Golf GTI
Ez a második generációs Golf GTI egészen jó egészségi állapotnak örvend, így új tulajdonosa egy kisebb vagyont fizetett érte.
Ez a második generációs Golf GTI egészen jó egészségi állapotnak örvend, így új tulajdonosa egy kisebb vagyont fizetett érte.
Az autók drágulása meglátszik a finanszírozási összegeken is.
A 601-es Trabant első példányai hat évtizeddel ezelőtt látták meg a napvilágot, a legdrágább hazai példányt jelenleg mintegy 4 millió forintos áron kínálják.
A fővárosi közlekedési vállalat megszabadulna jobb-rosszabb állapotú járműveitől, melyekre most bárki licitálhat.
Egy legendás Impreza azokból az időkből, amikor a Subaru márkanév még nagyon mást jelentett, mint 2023-ban. És amelynek az első tulaja a Codemasters egyik alapítója volt.
Az alig pár százas mennyiségben gyártott kocsi ezen példányában kevesebb, mint 50 ezer kilométer van.
Ebben a különleges kivitelben nem 1,5-ös és nem is 1,6-os motor található.
A 70-es évek elején egy ilyen 80 lóerős Fiat igen menőnek számított, és 2023-ban is egyre többen utána fordulnak.
Az elmúlt 3,5 évtized nyomait keresve sem találjuk ezen a jó öreg csehszlovák négykerekűn.
Ma már egy családi dízel BMW is erősebb lehet ennél az egykori bajor szupersportkocsinál, de az M1 hangulata semmi máshoz sem hasonlítható.
Az 1,5 literes motorral szerelt orosz járgány eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A 3 hengeres modern motorok korában sokak számára lelki felüdülést jelenthet egy régivágású 16 hengeres erőforrás.
Minden jel arra mutat, hogy ez a nyitható tetejű szupersportos BMW egészen kiváló egészségi állapotnak örvend.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
Ilyen az, amikor egy 32 esztendős kopottas Kadett komoly meglepetéseket tud okozni a piros lámpánál történő elinduláskor.
A 400 km/h-t meghaladó végsebességű, erősen limitált mennyiségben készült brit hiperautó ezen példánya vadonatúj, eddig még nem használták.
Igencsak hullámzó éve volt a használtautó-piacnak tavaly, de így is új rekord született.
Nem csak a magas fenntartási költségek miatt veszélyes terep egy használt német prémium autó.
Mindez pillanatnyi árfolyamon számolva nagyjából 1,2 millió forintot jelent.
Az nem feltétlen meglepő, hogy egy Porschét viszonylag gyakran törnek össze, de hogy egy Kia átlagos javíttatása mennyire drága, az már inkább meglepetés.